Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Žiadosť o Akademika na serveru JailBreak

Doporučené příspěvky

Ahoj volám sa Tomáš Holičár a chcel by som podať žiadosť o Akademika na serveru JailBreak. [ Na servery ma poznajú ako Zerv1X ]

Je mi 15 rokov a narodil som sa 6. Aprila v roku 2006.

Dostal som jeden BAN z dôvodu Neznalosť Pravidiel, Ale bol som poučený a Pravidla som sa doučil a už sa to viackrát nestalo.

Na serveru JailBreak mám nahratých 445 hodin. Na servery som každý den a hrám približne okolo 4-5 hodín

Niesom nikde Admin a ani nebudem.

Pravidlá a Príkazy mám na 100% pozreté. A hráči a niektorý Admini vedia že mám naštudované pravidla a príkazy.

Mikrofon mám som strašne komukatívny s hráčmi si velmi dobre rozumiem taktiež oni so mnou.

Myslím že by som si dosť rozumel z A-Teamom pretože na servery som už cez 2 roky a poznám strašne velá ludí z A-Teamu

Niečo o mne : Volám sa Tomáš mám 15 rokov a študujem odbor Mechanik-Mechatronik rád chodím s kamarátmi von a taktiež sa venujem Fitnes Cvičeniu.

Môj STEAM profil Odkaz :

https://steamcommunity.com/profiles/76561199216259955/

CS:GO Prime učet : Mám na csgo mám nahratých okolo 647hodín mal som aj viac ale ukradli mi učet. 

Ospravedlnujem sa za Gramatiku niekedy občas mi vypadáva ale to sa dá pochopiť.

Dakujem za názory do predu. Tešilo ma a prajem pekný zvyšok dna 🙂 .

Upraveno uživatelem Zerv1X
  • To se mi líbí 1
  • OMEGALUL 1
  • Upvote 3
  • Administrátor

žádost
chování na serveru
hodiny

Já jsem určitě za ANO, nikdy jsem s tebou neměl problém.

Upraveno uživatelem SoDy
  • To se mi líbí 1

sody

Cute Anime GIF

Nazdar Zervix, si komunikatívny, ovládaš pravidlá, máš dostatok hodín, dobré chovanie, pekná  žiadosť a z vlastnej skúsenosti viem že si vhodný kandidát takže odo mňa máš ÁNO.

• To se mi líbí 1

ezgif.com-gif-maker (4).gif

• SoDy uzavřel toto téma
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno pro další odpovědi.

O nás