SellOutAngeL 0 Nahlásit příspěvěk Odesláno Prosinec 22, 2018 (upraveno) Ahoj, Jmenuji se Vojta a na serveru hraji od 22/04/2017 Na serveru mám nahráno 145 hodin (dříve jsem tu hrál málo, pak jsem přestal, a teď tu hraji aktivně každý den). Na můj mikrofon si nikdo zatím nestěžoval Administrátorská práva na žádném jiném serveru, ani portálu nemám Žádný ban jsem na serveru nedostal (nebo si na něj nepamatuji, jestli ano tak to pravděpodobně bylo za to, že jsem celkem dost aktivní ve voice chatu) Zde je odkaz na můj Steam profil :https://steamcommunity.com/id/DeaD_AngeL_1/ Něco málo o mně : Je mě 17 let, studuji na Střední umělecké škole hudebních nástrojů a nábytku, jsem v druhém ročníku, mám maturitní obor. Mezi moje koníčky patří hraní počítačových her , rybaření a sledování anime, moje nejoblíbenější anime jsou SAO (Sword Art online a Darling in The FRANXX) Dokážu se domluvit v češtině a Angličtině. V A-Programech neumím, a rád bych se v nich naučil. Byl bych rád kdyby si mě vzal nějaký admin do parády a naučil by mě s nimi. (Velmi rád se přiučím). Děkuji za odpověď SellOutAngeL Upraveno Prosinec 31, 2018 uživatelem Karn Share this post Link to post Share on other sites
SellOutAngeL 0 Nahlásit příspěvěk Odesláno Prosinec 22, 2018 Admin bych chtěl být na Fun Ultimate dal jsem to i do tagu Share this post Link to post Share on other sites
Kolotočarko. 6 Nahlásit příspěvěk Odesláno Prosinec 31, 2018 Ahoj Tvoja žiadosť je celkom fajn. Na servery ťa vidím často. Komunikatívny si aj priateľský. Za mňa ANO. SellOutAngeL 1 Share this post Link to post Share on other sites
Muffin 69 Nahlásit příspěvěk Odesláno Prosinec 31, 2018 Ahoj +Tvoje žádost se mi líbí. sice jsis s ní mohl více pohrát ale i tak se mi na ní dobře kouká. +Anglický jazyk +17 Myslím si že: Adminů na funu nebude nikdy moc Myslím si že: pokud máš na serveru nahráno 145 hodin ,mohl by jsi být připraven zkusit se stát součástí Admin teamu Takže za mě: Ano 1 Share this post Link to post Share on other sites