Jump to content

Žádost o Admin práva

ZdarBůh
 Share

Recommended Posts

Zdravím, jmenuju se David na servru jsem pod přezdívkou "Zdarbůh" je mi 17 let a Chtěl bych být Adminem na servru  FunUltimate

Jsem pohodový člověk, jsou i výjimky podle toho co se zrovna kolem me děje. Na servru jsem se porpvé objevil díky kamošovi asi před 2 měsíci. Prozatím mám nahráno 170 h cca a hodlám toto číslo dále zvětšovat

Mikrofón mám funkční a bez otravného šumu .

Admina nikde nemám .

Ban jsem nikdy ,nikde nedostal ani k tomu nebyl důvod.

Odkaz na steam profile https://steamcommunity.com/profiles/76561198211817668/

Prozatím studuju na střední škole, ale i tak mám spoustu času na hry.Aktivní jsem skoro furt, ale někdy dojdu ze školy unavený tak si dám 20.💤

Adminem bych chtěl být protože na servru trávím spoustu času a chtěl bych taky přispět nějakou aktivitou. Třeba zachování čisté hry bez hacku otravných lidí spamujících mikrofón , a afk hráču kteří zbytečně kazí hru ostatním tím že nehrajou atd.

CS:GO Prime mám.

Znalosti cizího jazyka: asi jen Angličtina možna nejake slovo v ruštine ale jenom základ.

Programy VHE, Blender a Crowbar: Znalosti žádné. Rád se něce nového naučím.

Tímto bych vám chtěl poděkovat za chvíli kterou ste mi dali a předem díky za zpětnou vazbu.👌

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

About us

One of the leading Czechoslovak portals focusing on popular online games and the operation of community servers. We have over 10 years of development behind us and together with the ever-growing community we are always eagerly awaiting what adventure the next day will bring.

FUNPLAY.pro

FUNPLAY Store

Our team works hard to bring you unique and fun content. By purchasing credits, premium items, and other items, it motivates and encourages us to create more and better content.

Visit the Store

Partners

Bee Games. nonsteam.cz fakaheda.eu killzone.gg
Home
Search
Existing user? Sign In
  • Create New...

Important Information