Jump to content

Žiadosť o admina na serveri USP ONLY

Martini
 Share

Recommended Posts

• V.I.P.

Zdravím

Po dlhšej dobe váhania som sa rozhodol napísať žiadosť o admina na USP ULTIMATE . ✌️

Na začiatok niečo krátke o mne: 😏

Volám sa Martin a mám 15 rokov, študujem na Strednej odbornej škole strojníckej.

Vo voľnom čase rád hrám PC hry, hlavne CSGO 😎 ale baví ma aj futbal, volejbal a bicyklovanie.

Podmienky

1. Vek 15 rokov, narodený 30.6.2004
  2. Nikdy som nedostal ban ani mute na žiadnom serveri a VAC taktiež nikdy
  3. Na serveri mám nahraných 246 hodín 😅 (a 22k killov 😎)  
  4. Adminom som nikde inde nebol ani nie som
  5. S pravidlami a príkazmi som dobre oboznámený a dodržujem ich
  6. Mikrofón mám funkčný a rád komunikujem 🔥
  7. Chcel by som sa stať adminom na USP serveri
  8. Prečo by som mal byť adminom? - Som veľmi aktívny na Funplay serveroch (na USP aspoň hodinu denne), rád komunikujem a poradím, mám nahraných pomerne veľa hodín takže sa vo veľa veciach vyznám. Veľakrát sa mi stáva že na serveri je cheater a ľudia, ktorí spamujú voice chat a znepríjemňujú tak iným hru. A tak nechcem kvôli tomu stále volať niekoho, alebo len kvôli tomu že je niekto AFK/toxic, nedodržuje pravidlá. Rád by som zlepšil a spríjemnil hru hráčom Funplayu 😁
  9. Odkaz na steam profile:  https://steamcommunity.com/id/Martini___/
  10. Prime účet mám, CSGO som kupoval (900+ hodín)

• Jazyky: ovládam angličtinu a trochu nemčinu, a samozrejme rozumiem aj česky
  • Programy VHE, Blender, Crowbar: bohužiaľ v daných programoch nemám znalosť

Ďakujem za odpoveď  😃

S pozdravom Martini🤩 ✌️

• Upvote 2

• V.I.P.

Ahoj Martini. 🙂

- Skoro vždy sa mi stalo , že ak sa napojím na server stále tam si a hráš ( to znamená že si aktívny )  +

- Pozoroval som, že si komunikatívny a nemáš problem rozprávať s ľudmi ( komunikácia u teba je veľmi dobrá ) +

- Nikdy som nevidel alebo nepočul od druhých že robíš nejaké problémy na servery ( vieš sa správať ) +