Přejít na obsah
  • Hledat v
    • Více možností...
    Najít výsledky, které obsahují...
    Najít výsledky v...
  • Vytvořit účet
MrCados

Žádost o admina na AWP a USP serverech - MrCados

Recommended Posts

Zdravím, Jmenuji se David a chci si zažádat o admina na serverech AWP(Ultimate, Sniper War, Sniper Mayhem, No Scope Only) a USP Infinity.

• Je mi 17 let. (narozen 19.7.2002)
  • Bydlím v Ústeckém kraji (Teplice) a studuji na soukromé střední škole AGC v oboru Informační technologie.
  • Jsem vášnivý milovník technologie a počítačových her.
  • Zajímám se také o všelijaké zbraně (od moderních zbraní až po starověké meče) ...Můj oblíbenec je M1 Garrand 👍.
  • Kdysi jsem hrával závodně zápasy ve videohrách, převážně v CS 1.6 a CS:GO, kdy jsem byl v Ústeckém kraji docela znamým AWP hráčem. (Jednalo se o malé krajové turnaje, nic velkého).

>Adminem jsem byl jen 1 za život a to na kamarádovo JB serveru.

>S pravidly jsem seznámen.

>Mé hodiny na serverech --->AWP Ultimate=264hodin(Rank: LEM, VIP na serveru), AWP Sniper Mayhem=18hodin(Rank: GE), AWP Sniper War=12hodin(Rank: Supreme), AWP NoScope Only=5hodin(Rank: MG2), USP Infinity=20hodin(Rank: DMG).

>Na CS:GO mám odehraných až 1829hodin. (PRIME je samozřejmostí) ✔

>Ban jsem nikdy nedostal ani na serveru a ani v CS:GO. (Mám 2. účet s VAC banem, který jsem za levno odkoupil kvůli hrám jako GTA a RL co se na účté nachází).

◌Na serveru hodně komunikuji (Mikrofon mi někdy vypadne, takže raději komunikuji přes chat, ale mikrofon jinak normálně funguje).

◌Proč bych měl být zrovna já adminem? - Jsem aktivní, klidný hráč, který rád hraje pro zábavu ale i pro to, aby měl vysoký rank. 

- Málokdy se nechám rozzuřit, většinou je to důvodem děcek co neustále křičí do voice chatu, aniž by to co povídají dávalo smysl. (Nerad si vypínám voice chat, protože mě zajímá, co si lidi právě povídají).

- Rád bych se staral o server, kde lidi jako já si jdou zahrát a chtějí mít klid od reality.