Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Doporučené příspěvky

Něco o Mně
Ahoj jmenuji se Nopal je mi 15 let (2005 17.5)

jsem už na střední a studuji tak zvaně "Sport"  Sportovní Gymnázium .
Rád Hraji Tenis a FootBall dále  Počítačový hry a Parkour je mé dětství skáču ho už od svých 12 let. Ve škole jsem průvodcem ve dnu otevřených dveří.  A ještě  k tomu mám 3 a 4 Třídy na hodiny Footbalového kroužku (v době lockdownu ne)

Požádal bych si Admina na Jailbreak Ultimate.
Proč by jste měli právě vybrat mě?
Občas mě mrzí když přijdu na server a je tam někdo kdo neumí pravidla a není tam žadný admin, hraji velice často na serveri mezi 1 cca H denně až 5 Hodin denně na Jailbreaku Ultimate.
Prime účet mám.
VAC Ban nemám ani jsem nikdy nedostal ban.
Anglický jazyk docela plynule ovladám.
Nikde jinde nejsem Adminem.
Nejsem Toxic 🙂.
Mikrofon mám jsem ochotný komunikovat (Cs : go DIscord Teamspeak)
Steam účet https://steamcommunity.com/profiles/76561198957915778/
Pravidla serveru plně znám.

před 36 minutami, Nopal napsal:

Něco o Mně
Ahoj jmenuji se Nopal je mi 15 let (2005 17.5)

jsem už na střední a studuji tak zvaně "Sport"  Sportovní Gymnázium .
Rád Hraji Tenis a FootBall dále  Počítačový hry a Parkour je mé dětství skáču ho už od svých 12 let. Ve škole jsem průvodcem ve dnu otevřených dveří.  A ještě  k tomu mám 3 a 4 Třídy na hodiny Footbalového kroužku (v době lockdownu ne)

Požádal bych si Admina na Jailbreak Ultimate.
Proč by jste měli právě vybrat mě?
Občas mě mrzí když přijdu na server a je tam někdo kdo neumí pravidla a není tam žadný admin, hraji velice často na serveri mezi 1 cca H denně až 5 Hodin denně na Jailbreaku Ultimate.
Prime účet mám.
VAC Ban nemám ani jsem nikdy nedostal ban.
Anglický jazyk docela plynule ovladám.
Nikde jinde nejsem Adminem.
Nejsem Toxic 🙂.
Mikrofon mám jsem ochotný komunikovat (Cs : go DIscord Teamspeak)
Steam účet https://steamcommunity.com/profiles/76561198957915778/
Pravidla serveru plně znám.

• Administrátor