Přejít na obsah
  • Hledat v
    • Více možností...
    Najít výsledky, které obsahují...
    Najít výsledky v...
  • Vytvořit účet
poggu

Vybírá server opravdu náhodné hráče při PP?

Recommended Posts

"Náhodné" vybírání PP při úmrtí všech hráčů

 

Všichni to známe, neoriginální simon má 4 zbývající hráče a neví co s nimi, proto dá náhodu. Spustí noblock a mezi 4 Tčka hodí 3 miny. Po odpálení min vybouchnou 3 Tčka a jedno náhodné Tčko přežije. Ovšem, jedná se opravdu o náhodného hráče, který přežije, nebo lze jednoduše předpovědět jaké Tčko přežije? Porušují proto hráči pravidla serveru? Na tuto otázku si v tomto téma odpovíme.

 

1. Testovací prostředí

 

Pro testování teorie jsem si vytvořil mapu a plugin, který mi zajistí jednoduchou možnost práci s botama. Můžu velmi jednoduše na jedno místo spawnout přesný počet nehybných botů kdykoliv a kdekoliv budu chtít.

image.thumb.png.0580135f746133e8c699f593904bd1b6.png

 

2. Házecí miny & barely

Na STEJNÉ místo jsem spawnul 5 botů a hodil vedle ně 3 miny.  Po jejich zabití si ihned může všimnout jedné zvláštnosti. Pořadí úmrtí odpovídá pořadí napojení na server. 

 

image.png.c91df2de9a13e56cf14047e709647766.png image.png.7634b7a21c245d82977b87f6a9d24158.png

Již dlouho je známo, že u všech source her je typické  prioritizování hráčů podle jejich pozice v listu všech hráčů (status). Avšak co se stane když nespawneme hráče na stejném místě ale náhodně je rozmístíme. K bombě je nyní nejblíže BOT 4 a hned za ním je BOT 5.

image.png.c3f340e2be4bb170ab7fce2e4b7af086.pngimage.png.c83c44c08d759174384da99ee7a1ba10.png

Po odpálení bomb si můžeme všimnout že jako první umřeli boti 4 a 5, kteří byli k bombám nejblíže. Toto potvrzuje to, že PP opravdu není vybrané náhodou a simon nemůže hrát náhody tohoto typu, protože ostatní hráči budou VŽDY v nevýhodě oproti ostatním hráčům podle pozice. Naprosto to samé platí i pro barely a všechny ostatní exploziva ve hře.

 

3. Atrakce

Stejná priorita platí i pro entitu trigger_hurt v atrakcích, jedná se o entitu, jejíž účelem je při dotyku ubrat hráčovi určitý počet životů. Spawnul jsem 10 Tček do mé testovací "atrakce" a poté stisknul tlačítko, které má zabít vše hráče v boxu

 

image.thumb.png.af9dc1bade93227b2b538ea0da7c881d.png 

image.png.0488e238706d6be4f0f731a8825f004a.png

 

Můžeme si znovu všimnout, že hráči jsou zabiti taktéž podle pořadí napojení hráčů na server, což nadále potvrzuje, že server nevybírá PP náhodně, ale dá se předpovědět a ovlivnit.

4. Finální verdikt

Hráč který má obdržet PP při úmrtí všech Tčkek najednou není náhodný, ale specificky vybrán podle seřazení hráčů či vzdálenosti od zdroje damage. Proto by hráči měli přestat dělat atrakce s bombami, když chtějí aby vyhrál náhodný hráč. Jestli chcete odpálit celý T team musíte jasně vysvětlit, že nehrajete náhodu ale ovlivnitelnou atrakcí podle pozice hráčů. Jestli si chcete opravdu zahrát "pseudo" náhodu s hráčema využijte k tomu atrakce na mapě, které nevybírají hráče ale např. stranu která umře. (Náhoda v boxu, ruleta)

 

Upraveno uživatelem poggu
  • Haha 1
  • Jsem zmatený 2
  • ... 2
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nejlepší by bylo, kdyby si to přímo udělal na serveru imo. Káždopádně souhlasím že je to velmi snadno ovlivnitelná atrakce jak už z T-strany.. tak i serverově. Bohužel si tyhle otázky nikdo nepokládá předem takže Téčkům nezbývá nic jinýho než vyskočit na poslední moment aby přežili jako poslední ))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Připojte se ke konverzaci

Můžete nyní zveřejnit příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet přihlaste se nyní pro odeslání příspěvku s vaším účtem.

Návštěvník
Odpovězte na toto téma...

×   Vloženo jako formátovaný text.   Vložit jako prostý text

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen s náhledem..   Zobrazit jako prostý odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×

Důležitá informace

Náš software používá cookies k odlišení od ostatních uživatelů našeho webu. To nám pomáhá poskytnout vám osobní zkušenost při prohlížení těchto stránek.