Přejít na obsah
  • Hledat v
    • Více možností...
    Najít výsledky, které obsahují...
    Najít výsledky v...
  • Vytvořit účet
Headhunter獵頭者

Žádost o admina na Deagle madnes popřípadě AK/M4 Shootout

Recommended Posts

Je mi 17 jsem z královéhradeckého kraje studuju IT v Hradci králové. Csko už hraju nějakou tu dobu mám na něm zhruba 3500h. Rád bych dostal admina na serveru, mám nahráno docela dost, na většině serverech mám dmg/le, zná mě tam hodně lidí, dobře s nimi vycházím, jsem komunikativní, mám funkční mik, znám se i s dost adminamy ať už s novými nebo rok a víc starými např: DemonD s tím jsem byl i domluvený, že by mě doporučil ale pak jsem chvíli přestal hrát csko takže z toho sešlo, chtěl jsem žádat o admina už před půl rokem.  Nikde jinde admina nemám a proto bych chtěl mít admina právě tady, ani na jiných serverech nehraji. Prime samozřejmě mám, VAC jsem dostal rok a něco zpátky kvůli skin changeru jak udělalo csko update proti tomu....A proto už jsem si skiny radši koupil. Myslím si, že bych byl dobrý admin, vím co se smí a nesmí jak a za co banovat/kickovat upozorňovat atd... Plus jak jsem říkal zná mě tu dost lidí a většina mě má ráda a se všema tu dobře vycházím a znám se i s adminy a hraju převážně jen na komunitních serverech občas zapnu kompet. Znalost cizího jazyka bez problému angličtina/ruština a v programech nemám problém se naučit chodím na IT umím trochu programovat. Snad to nějak stačí byl bych vážně rád za to kdybych to dostal myslím si že dobrých a aktivních adminů není nikdy dost, navíc když v dnešní době hackuje každý druhý. A jak jsem tedy už napsal chtěl bych na Deagle madness popřípadě na AK/M4 shootout mám zde i VIP. A tady je asi poslední věc můj steam profile: https://steamcommunity.com/id/1216448465/

• ... 1

Ahoj, rovnou ti říkám, že číst a orientovat se v té žádosti, byla nejsložitější věc za mé poslední asi 4 minuty. Mohl jsi si na té žádosti více vyhrát a aspoň rozčlenit ten text, aby se to četlo lépe.