Přejít na obsah
  • Hledat v
    • Více možností...
    Najít výsledky, které obsahují...
    Najít výsledky v...
  • Vytvořit účet
T w e e k

Žádost o Admina na JailBreak

Recommended Posts

Zdravím, jmenuji se FIlip  a je mi 17 let [21. září 2002].
Studuji Obor Gastronomie v Praze .
Chtěl bych se stát Adminem na JailBreak serverech jelikož se mi zdá, že na serverech hraje hodně hráčů, které neznají pravidla tak bych se chtěl toho uchopit a udělat na serverech pořádek.
Jsem aktivní  každý den a mám nahráno přes 300 hodin.
Aktuálně nejsem na žádném jiném serveru adminem.  
 Řekl bych  že jsem komunikativní a většinou v dobré náladě. 
Na serveru jsem ne dostal nikdy žádný Ct ban.
 Myslím si, že jsem s Pravidlama serveru seznámen celkem dobře. 

Umím trošku anglicky. Bohužel v programech VHE, Blender a Crowbar nemám žádné zkušenosti.
Jestli jste dočetli mojí žádost až sem tak vám děkuji a těším se na vaší odpověď s pozdravem Filip. 

Můj Steam Profilhttps://steamcommunity.com/profiles/76561198294935383

Přeji hezký den

Teď mi řekni, proč mi tvoje jméno absolutně nic neříká

Do té doby, než přišel zákon na server, byl všude nepořádek, NoRespect a bordel. Pak přišel zákon, porotce i kat.

Jeho jméno je F4llenAngel. Jakmile se nachází na JB, většina lidí odchází od CT a na serveru nastane klid

- Jsem aktivní každý den a mám nahráno přes 300 hodin. Možná tak před tvým VAC Banem.  Po rozhovoru s tebou vím, že na serveru nemáš nahranou ani jednu hodinu, takže nemůžeš k CT.
Jelikož jsem tě na serveru v životě neviděl, v žádosti lžeš, máš vac ban údajně za skinchanger. (tomu nevěřím, pamatuji si čas, kdy si tu na discordu tuším ukazoval cheaty, ale nejsem si jistý, že jsi to byl přesně ty.)

Jestli máš nějaký dobrý argument k tomuhle, tak jsem na to zvědav.

Dej mi teda důvod, proč ti to rovnou nelocknout

Do té doby, než přišel zákon na server, byl všude nepořádek, NoRespect a bordel. Pak přišel zákon, porotce i kat.