Přejít na obsah
  • Hledat v
    • Více možností...
    Najít výsledky, které obsahují...
    Najít výsledky v...
  • Vytvořit účet

Recommended Posts

Zdravím chtěl bych požádat o administrátorské práva

• Věk minimálně 15 let. (čím vyšší tím líp)- Je mi 17 let zanedlouho 18.
  • Něco v krátkosti o mně ať je v tom jasno a tak no. Studuju 3. ročník na střední škole se zaměřením IT. Hlubší zaměření je grafický designer. Na serveru denně trávím dost času a rád poznávám nové lidi. Pravidla a různý příkazy znám tudíž když kdokoliv neví tak mi nedělá problém mu pomoct. Proto jsem se rozhodl, že zkusím štěstí a požádám si o práva. Řekl bych, že ikdyž mám teprve 80h na serveru mě poměrně dost lidí již zná.
  • Co nejméně banů. (pokud nějaký máš vysvětli proč si ho dostal)- Nikdy jsem žádný nedostal.
  • Mít na serveru nahráno minimálně 80 hodin. (čím více tím líp)-  80h.
  • Nebýt nikde jinde adminem.- Byl jsem adminem už na 2 různých portálech, ale ty už dnes nejsou. Adminem momentálně již nikde nejsem.
  • Být seznámený s pravidly a příkazy serveru.- Jak už jsem psal tak jsem seznámen.
  • Mít funkční mikrofon a chuť komunikovat.- Mikrofon mám a s komunikací nemám kdykoliv žádný problém.
    • Vybrat server na jakým by jste se chtěli stát adminem.- Žádám si o admina na serveru Fun Ultimate, protože zde hraju nejvíc ze všech.
    • Napsat pár vět o tom proč právě vy by jste měli být vybráni.- Jak už jsem psal na serveru trávím denně spoustu času a jsem otevřený všem dotazům či žádostem a jakoukoliv pomoc. Sebechvála mi moc nejde, ale i tak si myslím, že se na tohle skvěle hodím.
  • Odkaz na Steam profil- https://steamcommunity.com/id/mldk

+ znalosti cizího jazyku-ENG - Angličtinu ovládám bez problému a lehce němčinu a francouzštinu, ale v těch 2 to není žádná sláva.