Přejít na obsah
  • Hledat v
    • Více možností...
    Najít výsledky, které obsahují...
    Najít výsledky v...
  • Vytvořit účet
Twista

Žadost o admina na JB #1

Recommended Posts

Zdravím, jmenuji se Daniel Hirschhorn (IGN: Twista) a je mi 17 let (23. května 2002). Studuji na jazykovém gymnáziu v Praze. Rád strávím čas na počítači, dělám rád sportovní činnosti, a také chodím rád ven s kamarády. Chtěl bych se stát adminem na vašich Jail Break serverech jelikož se mi zdá, že na serverech je hodně hračů, které nejsou seznámeni s pravidly, a proto  bych je chtěl potrestat. Nebaví mě když na serverech je hřáč, který kazí hru ostatním tak si myslím, že bych mohl pomoct. Jsem aktivní teměř každý všední den a mám nahráno přes 240 hodin. Momentálně nejsem na jiném serveru adminem.  Řekl bych sám osobě, že jsem komunikativní a většinou v pozitivní náladě. K vánocům jsem dostal nové sluchátka, tak snad doufám,  že mikrofon v pořádku mám. Na serveru jsem dostal hned ze začatku 2 CT bany, ze kterých jsem se ponaučil. Myslím si, že jsem s pravidlama serveru seznámen celkem dobře. 

Umím plynule anglicky, výborně německy a trošku rusky. Bohužel naopak nemám znalosti v programech VHE, Blender a Crowbar.

Můj Steam ID: https://steamcommunity.com/id/Twista258/ 

Přeji hezký den

Twista

Zdravíčko Twisto 

Hele asi začnu s tou žádostí a ta stojí za prd, mohla by být přehlednější.

+Na serveru jsi poměrně často a jsi hodně komunikativní.

Hodně nahraných hodin na serveru.

Cizí jazyky CAJK.

Věk je taky CAJK.

-Ty CT bany nejsou moc pěkný.

Žádost, jak už jsem psal, je nepřehledná a mohla by být mnohem lepší.

+-Nejsem si úplně jist zdali ovládáš pravidla a hlavně jestli jsi schopný uhlídat server.

Takže já ti dávám NEUTRÁL.

Přeji příjemný zbytek dne.

--------‐-----‐--------‐---------‐---

Rozhodnul jsem se a dávám ti ANO

Upraveno uživatelem V3sel

Ak sú tam čerstvé CT bany, tak určite by som to momentálne uzavrel, ale to nechám na JBHLA.