Přejít na obsah
  • Hledat v
    • Více možností...
    Najít výsledky, které obsahují...
    Najít výsledky v...
  • Vytvořit účet

Recommended Posts

Dobrý deň,

Volám sa Martin (SkillsWinner) a chcel by som požiadať o admin práva 

Mám 16 rokov, bol som admin na už nefungujúcom serveri GamingHard.cz  a študujem Grafik Digitálnych médií a na serveroch funplay som odohral dokopy minimálne 85 hodín, ban som nemal mic mi ide a všimol som si že tam často niesú admini a ja som na servery AK/M4 dosť často každý deň a väčšinou sú tam cheateri a niekedy kým tam dojde admin tak odídu. Tak som chcel len pomôcť serveru. Keby ste ma chceli kontaktovať tak ma kontaktujte na email: minec9047@gmail.com alebo na discord: SkillsWinner #3641 . Aktívny som od tej 11:00 do 20:30

Steam profil: 

Ďakujem vopred a dúfam že mi dáte toho admina na AK/M4

Upraveno uživatelem Skills_Winner
Nebolo tam všetko, čo tam malo byť :)

před 24 minutami, B!g 5m0k3 napsal:

https://gaminghard.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=209&sid=8d8aa01dabb7724ba7d38dd321025a98

Tak koľko máš rokov? 16 alebo 19??

Zabudol si link na steam profil.

16 veď lebo?

před 20 minutami, Skills_Winner napsal:

16 veď lebo?

Jaj tam tam t bolo tak ze .ma chceli za admina tak som musel napisat ze 19 kvoli kontrole lebo to kontroloval niekto a bolo to 18 Plus

před 24 minutami, B!g 5m0k3 napsal:

https://gaminghard.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=209&sid=8d8aa01dabb7724ba7d38dd321025a98

Tak koľko máš rokov? 16 alebo 19??

Zabudol si link na steam profil.

mozme to ist ked tak resit na ts alebo discord

Vzhledem k tomu, že jsi podal nepravdivé informace v žádosti na jiný portál, tak si myslím, že by se ti nedalo věřit. 
Můj názor 

• To mě mrzí 1

před 10 minutami, M A T Y napsal:

Vzhledem k tomu, že jsi podal nepravdivé informace v žádosti na jiný portál, tak si myslím, že by se ti nedalo věřit. 
Můj názor